En onsdag

Tillbringade natten mot tisdag ute i stugan, bara jag och Malte. Hade en liten förhoppning om att jag skulle kunna bli lite friskare av de med icke.. Är ännu värre nu, kan knappt röra mig för varje kroppsdel värkar så fruktansvärt mycket! Men iallafall så hade jag de riktigt mysigt där ute, eldade i eldstaden,va ute och gick och bara mös på med min älskade hund. 
Den här dagen har jag varit en sväng på stan med Amanda, och träffade upp Linda och idde där. Vi bara fikade,pratade och kikade runt. Köpte mig ett par "fina" mjukisbyxor skulle man väl kunna säga. Åkte hem igen runt halv fyra och efter de har jag endast legat ner för att inte ha så förbannat ont.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0