Påsk i storsjö

Har haft en riktigt härlig påsk här i storsjö. Kom hit i torsdags och då på kvällen åkte jag och Johanna iväg till några här i byn där vi va till långt in på natten och bara hade de trevligt. På fredagen var det pimpeltävling, dock så stog jag bara och sålde kolbullar och korv, men lika skönt va de, får ju ändå inga fiskar. Efter de så åkte vi hem och käka lite för att senare dra iväg på campen där det var massa folk i och med att ett band skulle spela. Vi dansade, pratade och skrattade i massor. Åkte hem nångång på natten och sen igår var det bara en chill dag. Vid 10 ungefär tog vi skidorna och åkte ut till en stuga där vi va fram till kl 5 kanske. De va så himla skönt att bara sitta i solen, käka god mat och umgås med släkt och vänner. Efter vi hade käkat senare på kvällen tog jag och Johanna bilen bort till ett gäng i byn. Har haft en sån underbar och rolig påsk men är tvungen att åka hem nu idag eftersom jag ska jobba senare idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0