Helgen

Har haft en riktigt bra helg! I fredags jobbade jag till 19, sen gjorde jag och Linda oss iordning oss hos mig och traskade sen vidare till Matilda. Efter ett tag kom även Lisa dit och vi hade hur kul som helst, som vanligt! Sen gick vi till krogen och hade en riktigt kul kväll! Under lördagen på dagen åkte jag och Linda runt på lite affärer och kikade. Efter middagen tog jag bilen till Åre och min saknade Ronja! Hängde där hela kvällen och kika på film och så. Nu idag på dagen har vi och en kompis till henne åkt skidor och de kändes ju att de va nått år sen jag åkte😂 men är nu hemma i stan igen och laddar upp för en ny vecka. 
Just nu känns allt riktigt bra! Har nytt jobb, flyttar om lite mindre än en månad och en alldeles för go grabb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0