Lediga dagar

Har haft ledigt nu i 4 dagar så har haft fullt upp hela tiden. På juldagen åkte jag till Linda i Vemdalen där vi bastade, käka och så innan vi åkte på skalet för lite partaj. Vi hade hur kul som helst! Träffade massor med folk som jag inte har sett på länge. Tog taxi hem vid halv 3 nångång så var rätt slut då. Dagen efter följde jag med när Linda började jobba och käkade där innan jag åkte till storsjö till min moster. Senare på kvällen åkte jag och kusinen till några i byn och satt där hela kvällen, riktigt trevligt. På söndag åkte jag in mot stan igen. Igår träffade jag Linda, Elin och Matilda nere på stan, vi käkade lite och kikade runt där. Senare på kvällen åkte jag och Elin iväg på hockey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0