En riktigt bra helg

Har haft en riktigt bra helg! Direkt efter skolan i fredags åkte jag ut till flyget för att hämta Jesper. Gjorde mig bara iordning sen traskade jag mot körfältet och en drös av klasskompisar och lite djungelpartaj. Va där och hade riktigt kul och sen vidare mot krogen. Va dock inte där nå länge utan jag och Jesper gick hem runt halv 1 kanske den va. På lördagen gjorde vi inget särskilt på dagen men senare på eftermiddagen åkte vi ner på eastern för att fira min mormor med resten av släkten. Satt där ett bra tag och åkte sen till Brunflo för fika och tårta. Väl hemma igen tog vi de bara lugnt och somnade nästan direkt vi satte oss i soffan. Har varit ut till flyget nu igen vilket kändes tråkigt men så är de.. Så är hemma nu igen och ska väl inte göra något särskilt ikväll utan bara ladda om för en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0