En helg som gick fort

Den här helgen har gått så otroligt snabbt att jag knappt vet vad. I fredags åkte jag, Amanda och Linda iväg och såg på bio, taken 3, och den va riktigt bra! Senare sov Amanda här. På lördagen klev jag upp med tuppen vid kl 6 för att iväg och jobba. Jobbade sedan till kl 3 och skyndade mig sen hem för att fixa iordning mig inför Sandras 19-års fest på kvällen. Eftersom de var en fest med tema så bestämde jag mig för att vara Tomas dileva! Tyckte kvällen var riktigt kul och lyckad men åkte hem runt 11 eftersom jag skulle upp vid 6 imorse också för att jobba. Så har precis kommit hem från ännu en jobbdag så nu känns det som att jag kan somna när som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0