Nyår och dagarna efteråt

Hade en jätte bra nyårsafton. Började med att vi var hos Sara där vi käkade och hade de trevligt. Lite senare på kvällen gick vi vidare mot Felicia där vi tillbringade resten av kvällen. Hade riktigt kul där borta också. Vid tre-tiden va vi på väg igen men hann dock inte så långt innan jag fick problem med andningen som jag alltid får men nu var de värre än de brukar så fick åka med ambulans in till akuten där jag fick stanna i nån timme för lite undersökningar bland annat. Kom hem någon timme senare och bara längtade efter sängen och somnade direkt iprincip. Nu de senaste dagarna har jag varit med Linda i björnrike där vi hade de väldigt trevligt, gjorde egentligen inget speciellt så men ändå! Kom hem igår morse och åkte då direkt mot övik med mina bröder för att kika på hockey, Modo-Skellefteå. Vart en väldigt kul dag med mina fina bröder. Kom hem igår kväll och fick då besök av Linda så har varit med henne hela dagen idag också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0