Denna helg

Ännu en helg som tar slut. Har inte gjort så värst mycket den här helgen faktiskt. Har mest försökt bli bättre efter operationen vilket jag börjar lyckas med, som tur är. I fredags jobbade jag från halv 4 till 8 och efter de va jag en stund med Linda. Igår tog jag mig en promenad bort på arenan där jag kikade på kälkhockey ett tag innan jag fick skjuss hem av bror. Lite senare åkte jag och mina bröder till Fredriks nya lägenhet där vi gjorde iordning middag och så. Och sen lite senare åkte vi tillbaka till arenan för att se finalen. Sen idag har jag mest pluggar sen jobbat från kl 6 till 10 så nu ska de bli skönt å sova! Ladda om batterierna för en ny vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0