Brunch med mina tjejer

I fredags efter jobbet åkte jag hem till Östersund där jag mötte upp Linda och hade myskväll i hennes nya lägenhet, lite senare kom även Lisa och Matilda dit. På lördagen tog jag mig en sväng på stan eftersom jag aldrig hinner kika runt där nu när jag jobbar i Åre. Vid tre tiden åkte jag bort på arenan och kikade på kälkhockey-VM och testade även att åka lite kälkhockey själv, riktigt kul var de! Vid 5 tiden brassade jag och Linda upp mot Åre och en kväll på bygget, riktigt kul hade vi, som vanligt! Sen imorse åkte vi hem till stan igen och mötte upp Matilda för brunch på Clarion, vilket var underbart gött. Härliga tjejer de där❤️ har även hunnit med en härlig springtur i solen, de känns skönt att börja komma igång med träningen igen efter att ha varit sjuk så jäkla länge. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0