Inte länge kvar nu

Snart är den här jobbhelgen över, vilket känns jäkligt skönt för de betyder att ikväll brassar jag mot härliga Härjedalen och min underbara morfar. Blir där tills på torsdag tänkte jag och ska försöka hinna med lite allt möjligt där borta. 
Nu i helgen har jag som sagt mest jobbat men i fredags när jag hade slutat åkte jag till Ronja och vi fick äntligen får resa bokad! Så den sjätte maj drar vi till Thailand i 2 veckor, vilket ska bli så himla härligt! Och de fick mig att tänka på att jag slutar snart jobba här uppe och flyttar hem. Ska bli riktigt trist att lämna affären eftersom jag trivs hur bra som helst här och alla är så himla goa, men samtidigt ska de bli skönt att komma hem till Östersund nu. De är faktiskt bara lite drygt 2 veckor kvar här uppe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0