En fullspäckad dag

I helgen har jag, Fredde och pappa varit uppe i anarisfjällen och bott i en stuga, bara fiskat och mått gott. Kom hem igår förmiddag vilket va rätt skönt ändå, åkte då ut till stugan där jag stack ut och sprang med Malte och körde sen lite styrka, riktigt skönt! Käkade middag där ute och sen va jag och mamma iväg och plocka lite hallon, mums! Åkte hem vid 7 kanske och packade upp och satte på nån tvättmaskin innan jag satte mig i soffan framför serier. Idag har jag varit och klippt mig på morgonen, blev väldigt nöjd, som jag alltid blir hos Frida på vax! När jag kom hem därifrån har jag städat hela lägenheten, bakat paj och fixat inför jag ska ner till Stockholm på prövning. Om en liten stund ska jag åka upp mot undersåker för att käka middag hos Sofie och Simon, och sen kommer även Ronja lite senare, hur mysigt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0