Fiske med morfar

Har det så himla mysigt här hos morfar. Kom hit vid halv 12 igår kväll så la mig direkt. Imorse efter frukosten åkte jag och Ruth in på byn för att kika lite på marknaden, hämtade sen upp lillkusinen och for tillbaka till Ljusnedal. Vi tog de bara lugnt här, va ute och gick och lite så. Efter maten åkte jag och morfar iväg för att fiska bäcköring, vilket är de roligaste fisket som finns. Man får alltid mycket fisk och eftersom jag har dåligt tålamod när de gäller sånt så är de ju helt perfekt! Är dock lite klumpig av mig och halkade därefter på de blöta stenarna när jag blev exalterad efter att jag fått fisk så jag slog i rumpan rejält och kan knappt sitta ner nu, vilket så sisådär med tanke på att jag ska sitta i en bil i 20 mil imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0