Vi blickar framåt

Fick fin besök igår kväll här i Åre av Linda. Åkte iväg och handla lite gotta sen åkte vi bara hit till mig, pratade om allt mellan himmel och jord, som alltid. Imorse när vi vaknade sken solen och vi åkte in till byn för att kika lite. När vi kommit hem igen tog vi oss en promenad till Duved, vilket är lite drygt 6km fram och tillbaka så de va riktigt härligt! Hon åkte hem igen för nån timme sen så nu är jag själv igen. Så jag har duschat, packat ihop och lite så eftersom jag är ledig torsdag och fredag åker jag hem till stan så jag får umgås med min vovve. Så direkt efter jobbet imorrn far jag hemåt. 
Just nu längtar jag bara framåt, till maj då jag och Ronja planerar att åka på en resa, vilket känns sååå jäkla kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0