En dag i backen plus bygget

Har varit uppe i Åre nu några dagar och jobbat men han åkt hem till stan nu igen. Har haft riktigt roliga dagar där uppe iallafall, jobbade måndag sen på tisdagen va jag ledig så då va jag och Ronja i backen hela dagen, hur härligt som helst! Käkade lunch i backen och så. När vi åkt klart åkte jag hem till mig för att fixa mig och lite sånt och åkte sen till Ronja för utgång. Vi hade en riktigt kul kväll på bygget men åkte dock hem runt 1 tiden eftersom jag skulle upp och jobba imorse. Sen nu idag har jag jobbat från kvart i 9 till halv 8 och brassade sedan hem till stan. Har saknat min härliga säng som jag har här så den gör bilfärden värt de😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0