Stråket ännu en dag

Va på stråket igår igen och hade verkligen hur kul som helst! Direkt efter att jag hade slutat jobba vid halv 7 åkte jag ner till Linda, där även Angelica var med. Efter några timmar på stråket vandrade jag hemåt och va väl hemma vid halv 2. Påvägen hem igår var det en taxi med en tjej som körde i som stannade brevid mig, frågade om de gick bra att gå själv osv, och de tyckte jag va så himla gulligt gjort av henne! Jag va nästan hemma då så de va ingen fara så men blev bara så himla varm i hjärtat när någon faktiskt bryr sig som hon gjorde! Men iallafall så jobbar jag idag igen och har även stängning men ska nog ner på stråket ikväll också, men blir nog nyktert ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0