Några dagar i Värmland

Har varit nere i Värmland nu några dagar eftersom kusinen min tog studenten och den ville jag inte missa! Så i onsdags tidigt på morgonen drog vi ner med husbussen för bal på kvällen, så himla fina allihop! Hela torsdagen städade vi ur henne lägenhet och på fredagen var de dags för student, är så himla avundsjuk, vill ta studenten igen! Menmen, sen åkte vi hem rätt tidigt imorse. Jag och Jenny tog bilen hem så vi va framme lite tidigare så då drog jag in till stan och kikade når öfk spelade. Nu har jag precis kommit hem, har varit med Matilda en stund. Satt först på vezzo en stund och sedan på teaterträdgården, köpte oss en varsin öl och bara satt och snacka, riktigt mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0