Bland annat en tur till Sundsvall

Hallå där! Kände att de va ett tag sen jag skrev nu men har haft fullt upp med annat! Har vart en sväng åt Sundsvall i fredags med pappa, gick på Ikea och Birsta och sen senare på kvällen åkte vi till Timrå för att kika lite hockey. Sen nu har jag haft jobbhelg och inte hunnit med sådär mycket som jag egentligen vill. Men i lördags när jag slutade skynda jag mig ner på bion till kusinerna för att kika på hitta Doris, och åååh vilken mysig film! Vi åkte sen och käka och sen for jag ut till stugan där även mosters och hennes man var, dom skulle åka utomlands så jag skjussade senare ut dom på flyget. Sen va hela den natten väldigt konstig och sov inte särskilt mycket. Igår efter jobbet åkte jag också ut till stugan för att käka middag och bara mysa på❤️ idag ska jag iväg på massage vid halv 12 och sen blir de ett jobbpass vid kl 14.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0