En Stockholmsvisit

Åkte ner till Stockholm i onsdags morse med Erica för att göra tester åt Polishögskolan. Hade en jätte mysig onsdag där vi knatade runt på stan i alla affärer osv. Sen igår började testerna och de gick jätte bra men de slutade inte riktigt lika bra, blev väldigt besviken när de inte berodde på min prestation när jag inte kom med, utan att de var pga ett intyg, så de känns riktigt surt. Men inget att deppa alltför mycket över, får söka nästa omgång igen bara! Så då igår kväll tog vi flyget hemåt mot Östersund igen, och gud va trött jag var när jag kom hem, som om all spänning och nervositet helt försvann efter testerna. Så de va skönt att komma hem till sin egna säng. Nu idag blir det en lugn förmiddag och sen ikväll ska jag och fira Linda eftersom de är hennes 20-årsdag🎈 ska bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0