Mysiga dagar

Åkte till funäs i torsdags direkt när jag hade slutat. Mina kusiner från Norge var där på besök så då passade jag på att åka dit några dagar. På fredagen följde jag med kusinerna på badet nere i funäs en sväng och senare efter middagen åkte jag, morbror och Helen bort till moster och hennes kille. Satte oss i deras störrôs, drack lite och bara mös på.

Spelade även lite kubb, grillade kolbulle och så, riktigt trevligt!
Idag va vi iväg på museet en sväng och sen började jag åka hemåt mot stan igen eftersom jag jobbar imorgon. 
Åkte direkt ut till stugan där jag va iväg och plockade lite smultron tillsammans med vovven och fick sen mat där innan jag for hem.
Har haft några riktigt mysiga dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0