En kväll i Åre

Befinner mig just nu i Åre hemma hos Ronja. Åkte hit igår efter att jag hade slutat jobba, va dock inge kul alls att köra eftersom de va snöstorm mest hela vägen och man såg absolut ingenting! Men tillslut kom jag fram! Då for vi och köpte grejer till tacos och åkte vidare till Duved för middag där. Åkte sen in till Åre igen och vidare bort på bygget. De vart en riktigt rolig kväll ute och Daniel Adams ray va riktigt bra!

Stannade till på Max innan vi gick hem. Nu imorse när vi vaknade åkte vi ner på bageriet för att käka frukost vilket va dröm!😍 Ronjan har nu åkt iväg för att jobba och jag funderar på att börja dra mig hemåt mot stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0