Min helg

Har haft en jätte skön helg! Jobbade första dagen på förskola i fredags vilket gick superbra! Tränade sen en sväng på kvällen med Angelica. På lördagen åkte jag till kusinerna för att vara barnvakt, så va där och hade kul i några timmar. Vid 5-tiden åkte jag hemåt för att sedan möta upp Kajsa, Therese och Jenny för middag och bio! Käkade på bbq garden vilket var sååå gitt! Kikade sen på fifty shades darker, har längtat så jäkla länge efter den filmen ju, och jag tyckte faktiskt att den var mycket bättre än första filmen!  På söndagen tog jag de bara lugnt eftersom jag började känna mig hängig. Jobbade igår men mådde inge vidare så blir hemma från jobbet idag.. ska bara dit på lönesamtal och efter de ska jag bara vila och försöka bli frisk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0