Taggad på flytt

Hallå där! Tisdag idag och jag har varit ledig från jobbet, vaknade dock imorse av att hela kroppen värkte, halsen gjorde ont och huvudet gjorde fruktansvärt ont.. men har ändå fått saker gjorda idag! Flyttar ju till min egna lägenhet imorgon så har ägnat hela dagen åt att packa ner de sista, hämtat nycklarna, varit och handlat lite grejer till lägenheten och även lite till mig själv från lager157! Ska egentligen jobba öppning imorgonbitti, men känner mig inte alls bra så blir hemma för att kurera lite så jag är frisk tills nästa vecka då jag far ner till Stockholm för att göra tester till polisutbildningen! Så imorgon ska jag mest bara flytta in alla grejer i lägenheten och bara ta de lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0