En sån bra dag

Har vart en rätt tung helg, har jobbat hela helgen plus att de har blivit några extra timmar vilket jag inte klagar på😉 men man märker att sommaren är här och därmed alla badsugna norskar också. Idag har jag iallafall vart ledig vilket va super skönt! Började dagen med ett besök hos tandläkarn, gick fin fint och inga hål! Efter de for jag hem, hade tvättstuga, åkte och handla lite mat, gick upp en snabbis på stan och sen vidare till Brunflo för middag hos pappa. Efter middagen skulle Elin hålla i ett träningspass i jumping fitness som vi var inbjudna till att testa, och kan säga att de va hur kul som helst! Och Elin var så himla duktig!

Efter de hämtade jag upp Linda så for vi och handla kvällsfika, åkte hem till henne och bara satt och snacka. 
En himla bra dag med andra ord! Nu är de sängen som gäller och jobb imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0