Summerburst

Oj nu var de ett bra tag sen jag skrev något här, men har väl egentligen inte haft något att skriva. Nu i helgen har jag iallafall varit nere i Stockholm på summerburst med mina tjejer! Hade bästa helgen och hade så himla roligt!! Den började iallafall i fredags morse 04.30 med att jag, Robin och Sandra bilade ner till Stockholm, mötte upp Matilda i lägenheten där vi bodde, hade sån tur att vi fick låna den av några vänner till Matilda. Sen har de varit full rulle hela helgen! Men den va riktigt bra och är så glad att jag har såna underbara vänner!

Åkte hem igår, blev upphämtade runt kl 10 av Robin sen for vi ut på Arlanda för att lämna av Matilda som skulle flyga sen hämtade vi bilen som jag och Sandra skulle köra hem. Vi landande väl här i Östersund runt 18.30 igår kväll efter lite pauser och så efter vägen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0